Leden 2008

23. ledna 2008 v 20:04 | miska |  Veci s TH

Tokio Hotel in Hotel!

19. ledna 2008 v 11:17 | miska |  Plagáty a časáky
1 - Gustav si na izbu rád objednáva tanier čerstvého ovocia.
2 - Na Billovej nočnej lampe je nalepený plán s temínami na ďalší deň.
3 - Frontman má vždy pri sebe notes Tokio Hotel. Zo zážitkov formuluje texty piesní Tokio Hotel.
4 - Na Billovej cestovnej taške je prilepený štítok "vysoká trieda", lebo tak často lieta, jeho kufor je na letisku prednostne vybavený.
5 - Billova žltá športová taška, do ktorej si balí najdôležitejšie oblečenie.
6 - Sila vitamínov: Bill má rád rýbezle a exotické ovocie.
7 - Pod týmto vrchnákom sa skrýva pizza Margeritha.
8 - Latte macchiato pije Bill veľmi rád - kávy nikdy nemá dosť.
9 - Do tohto vrecka si Tom ukladá svoje veci na kúpanie.
10 - Na dvere Tom vešia ešte nepoužité župany. Tie tom skoro nikdy nepotrebuje.
11 - Hygienické potreby gitaristu: zubná kefka, zubná pasta, holiaci strojček a krém
12 - Špinavé uteráky Tom po kúpeli hádže na zem a do vane.
13 - Aj Georg má plán Tokio Hotel so všetkým dôležitými informáciami dňa.
14 - Na laptope si basgitarista pozerá svoje e-maily.
15 - Georgovi stojí na stole ešte marmeláda z raňajok.
16 - Na stole sa množia nahvávky zo zákulisia chalanov.

Skany Yamu

Ja som v 3.rade 4.s lava

TH kalendar 2008

12. ledna 2008 v 10:42 | miska |  TH Foto
Click to view full size image
Click to view full size image Click to view full size image Click to view full size image Click to view full size image Click to view full size image Click to view full size image Click to view full size image Click to view full size image Click to view full size image Click to view full size image Click to view full size image Click to view full size image Click to view full size image

Avatary z dovolenkyy

12. ledna 2008 v 10:39 | miska |  TH Foto

dalsie foto s dovolenky

12. ledna 2008 v 10:37 | miska |  TH Foto
2.jpg tokiohotel-slowakei.blog.cz image by Yvonne777_photo 1.jpg tokiohotel-slowakei.blog.cz image by Yvonne777_photo

6.jpg tokiohotel-slowakei.blog.cz image by Yvonne777_photo 5.jpg tokiohotel-slowakei.blog.cz image by Yvonne777_photo 3.jpg tokiohotel-slowakei.blog.cz image by Yvonne777_photo

7.jpg image by Yvonne777_photo 4.jpg tokiohotel-slowakei.blog.cz image by Yvonne777_photo

48 hodín zážitkov v Lisabone

12. ledna 2008 v 10:35 | miska |  Plagáty a časáky
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
48 hodín zážitkov Tokio Hotel v Lisabone!

Bill, spevák skupiny Tokio Hotel napísal exkluzívne pre teba denník! Porozpráva ti, čo v televízii zaručene neuvidíš!

PRVÝ DEŇ:
► 14:30 hod: Sme v oblakoch v obrovskom Airbuse 330. Nemôžem to pochopiť, letíme na "MTV Europe Music Awards"! Keď sme dostali pozvanie, boli sme totálne vzrušení. Kedysi sme ocenenia sledovali len v televízii. Takmer vôbec neverím, že teraz tam budeme ako hostia. Nominovaní sme ešte neboli. Možno na budúci rok...
► 15:35 hod: Lietadlo pristálo v Lisabone. "Vie niekto z vás lisabonsky?" pýta sa mňa a ostatných Gustav. Haha! Akonáhle sme svoje nohy položili na portugalskú zem, zistili sme - ťažko nás tu niekto pozná. Zatiaľ čo v Nemecku nemôžeme ísť nikde von bez bodyguardov, tu sa môžeme celkom nerušene flákať po letisku a k nášmu autobusu. Vtipný pocit.
► 16:30 hod: Náš hotel je totálne úžastný. Prvýkrát ležíme na mastných posteliach. Potom prehľadávame naše tašky a premýšľame, čo si máme obliecť ďalší večer na odovzdávanie cien. Nie je to také jednoduché. Všetci máme so sebou dva cestovné kufre, lebo priamo odtiaľto letíme na tajné miesto, kde sa budeme štyri týždne pripravovať na naše turné.
► 19:30 hod: Vlastne som sa chystal k bazénu, ale počsie je úplne blbé. Preto sa flákame ulicami Lisabonu - sú naozaj pekné!
► 00:03 hod: Ideme do postele - každý do svojej vlastnej izby. Aby sme sa aj poriadne vyspali. Predovšetkým Tom a ja sme celú noc prekecali. Teším sa na ráno. Teraz zhasínam svetlo. Dobrú noc!

DRUHÝ DEŇ:
► 12:10 hod: Pekne, mohli sme poriadne dlho vyspávať. Na hoteli už nie sú raňajky. Teraz zájdeme an čerpaciu stanicu pre pár žemlí a croassantov. A Georg pre BiFi-roll.
► 12:20 hod: Vyzdvihli sme si naše lístky na dnes večer. Boah, vyzerajú tak pekne. Je na tom úplne mastno V.I.P.!
► 13:00 hod: S Bravom máme okružnú cestu mestom. Totálne sa na to tešíme, uvidíme viac z Lisabonu - a portugalské dievčatá. Z autobusu klopeme na každé sladké dievča, hlavne Georg a Tom. Mňa samozrejme viac zaujíma architektúra mesta ;o)
► 15:33 hod: Hlad! Ideme do "Hard Rock Cafe" - milujeme tunajšie americké jedlo. Chalani sa napchávajú cheeseburgermi s hranolkami, ale ja dnes potrebujem niečo zdravé - šalát s grilovanými kuracími prsiami. Koniec koncov musím byť fit - bude to dlhá noc. Na stenách som objavil obrázky Madonny. Ešte stále nemôžem uveriť, že dnes večer ju na pódiu uvidíme naživo - tá žena je žijúca legenda!
► 17:30 hod: Som vzrušený. Všetci sme práve hodinu spali a prídeme pekne neskoro na preview párty. Gustav práve vyvádza, lebo vidí naživo "System of a Down".
► 19:00 hod: Stihli sme to. Po trištvrte hodine sme konečne našli vchod. Ide to úžastne...
► 23:15 hod: Show bola perfektná! Videli sme naživo naše idoly. Za najúžastnejší všetci považujeme Green Day. Ale Madonnine vystúpenie bolo tiež absolútne vrcholovo cool. Robbie bol taký ležérny. Vôbec som nevidel, keď spieval v dave. Neskôr som videl, ako ho šklbú fanúšikovia, v každom prípade to musím urobiť na našom tour! Celá show ma upútala a teraz som totálne unavený. Ostatní ma chcú prehovoriť ešte na aftershow party, ale moja hotelová posteľ volá.

TRETÍ DEŇ
08:23 hod: Teraz som totálne nahnevaný. že som včera nezostal dlhšie. Chalani síce vyzerajú viac unavený, ale ich oči žiaria. Tom na after party spoznal PussyCat Dolls a Gustav kecal so spevákom "System of a Down". Je totálne šťastný! Teraz letíme späť do Nemecka - a tešíme sa na našich fanúšikov!

SOURCE: german magazine "Bravo" nr. 47/2005 (from 16. 11. 2005)

SEXY PHOTOS s dovolenky

12. ledna 2008 v 10:33 | miska |  TH Foto

TH na dovolenke

12. ledna 2008 v 10:32 | miska |  TH Foto
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

RU Bravo 52/07

4. ledna 2008 v 15:46 | miska |  Plagáty a časáky

Bravo: TH v tourbuse- článok

4. ledna 2008 v 10:45 | miska |  Plagáty a časáky
Čo naozaj robia Tokio Hotel vo svojom tourbuse? Čo nosí Bill na spanie? O čom chalani kecajú? Kde zostávajú groupies? BRAVO sprevádzalo skupinu 24 hodín na ich veľkom "483" turné!
Keď výjde veľký autobus spoza rohu, strhne sa šialený krik. "Tam prichádzajú Tokio Hotel!" - fanúšikovia sa viac nadajú udržať. Len škoda, že bus parkuje za bariérou, kde nesmie nikto. Skoro nikto! Pretože kvôli BRAVU spravili Bill (17), Tom (17), Gustav (18) a Georg (20) výnimku! Exkluzívne sme smeli stráviť 24 hodín počas "Zimmer 483 Tour" s Tokio Hotel - vrátane noci v tourbuse! Avšak na začiatok: Deň keď prídu TH chalani mierne nevyspatý zo svojho hotela v Stuttgarte, vystúpia z prepravky a cestujú do Schleyer -Halle. Tam bude skupina večer rockovať. Poriadne zobudení budú ale až vtedy, keď sa vedľa nich vynorí čierne autíčko plné ružových Tokio Hotel znakov. "To je zversky hustá fanynka!" zvolá Bill a zamáva dievčaťu do auta. Ona sa totálne poteší, vykloní sa z okna a rozohnene máva späť. "Och Bože, pozeraj na cestu!" zvolá na ňu Tom. Našťastie sa TH fanynka včas skoncentruje zase na dopravu - nič sa nestalo. V hale je jedlo už hotové. Tour - kuchárka Jutta pre chlapcov spravila morčacie rolky, rezance a šalát. Potom skúška a interviews s rádiom a telkou. Až potom sa ide do šatne. "Oh, už len dve hodiny do show!" zisťuje Bill. "Sme fakt ešte stále nervózni. Môže sa všeličo stať. Naposledy som sa pošmykol. Pri tom som si poriadne treskol mikrofón do huby. Už som si myslel, že mi začne tiecť krv. Ale našťastie to nebolo až také zlé. Avšak jeden z našich kameramanov raz spadol z pódia a zranil si bradu." Potom všetci štyria zaklopú na drevenú stenu - to má prinášať šťastie. "Dobre, že sme si ešte nič nenarazili!" Potom si dajú Bill a Tom duel v stolnom tenise. "Súboj gigantov" ako to nazýva Bill. Obidvaja do toho dávajú všetko, ale Tom víťazí! "To pozeráš", provokuje svojho brata. O 19.30 dobýva skupina pódium. Hodinu a pol rockujú pred 8 000 fanúšikmi v Stuttgarte. Úplne vysilení a spotení sa potom vyberú do svojich hotelových izieb. "Dnes sme náhodou dostali izbu číslo 483 - tak ako sa volá náš album", smeje sa Bill. V izbe sa najskôr zvalí do svojej veľkej postele, zapne telku a odpočíva. Po sprche nasleduje cesta do ďalšieho mesta. BRAVO smie s nimi. Po tom, ako dajú chlapci pred hotelom probližne 100 fanúšikom autogrami, odchádzajú obrovské nákladné autá preč. Vo vnútri je čistý luxus. "Je to fakt úplne moderný bus", teší sa Georg. V jedálni busu jedia Tokiáci po prvýkrát chlieb. Bill nám pritom ukazuje malú ranku na lakti. "To ma Georg minule ťahal po koberci", smeje sa. Potom chalani kecajú o ich vodičských preukazoch. "Chceme ich mať bezpodmienečne v osemnástich", vysvetľuje Tom. "Bill a ja sme teraz už mali všetky povinné hodiny jazdenia. Teóriu sme sa ale ešte neučili." Potom sa ide do postelí. Každý z chlapcov má svoju vlastnú extra veľkú kabínu - s obrazovkou. Či už v Tomovej posteli ležali nejaké groupies? "Zatiaľ ešte nie.", vraví Tom "Na turné je človek vždy úplne vysilený - okrem toho je táto posteľ dosť úzka. Či TO tu vôbec ide." Bill by z groupie v tourbuse nebol taký nadšený. "Keby som sa ráno zobudil a vedľa Toma by nejaká ležala, bol by som najskôr úplne v šoku a rýchlo by som si obliekol všetko, čo by som našiel. Veď spávam len v spodkách!" O 2.00 je čas na spanie. "Gustav trochu chrápe", uškŕňa sa Georg. "Ale nato vždy zatlieskam rukami - potom je zase ticho." A potom je v TH tourbuse naozaj úplné ticho. Je počuť len hluk motora...
preložila Denise pre http://tokiohotel-slowakei.blog.cz/ COPY LEN SO ZDROJOM!!
· Tom sa rozvaluje vo svojej tourbus-posteli. Pritom hrá na svojej hracej konzole. Potom nám ukazuje svoj obrovský kondóm. "To mi darovala jedna fanynka - náhodou tá správna veľkosť", smeje sa. ↓↓↓
· Po show chrumkajú chlapci sladkosti.
· "Don´t disturb" ceduľka na dverách spálne.
· "Halo? Je tam niekto?" testuje Tom telefón.
· Tom nám ukazuje kúpeľňu v tourbuse. "Tu môže človek len na malú potrebu!" ↓↓↓
· Mňam! Na raňajky sú biele klobásky.
· Gustav testuje miesto vodiča.
· Bubeník Gustav ukazuje svoje tour - lietadlo na diaľkové ovládanie. ↓↓↓
· Celkom intímne: Tokio Hotel vo svojej spálni. "Vnútri neboli ešte žiadne groupies!" uškŕňa sa Tom.
Coolová náhoda! V hoteli v Stuttgarte dostali Tokio Hotel izbu číslo 483.↓↓↓
Bill odpočíva vo svojej mäkkej postielke ↓↓↓
Celá skupinka pokope ↓↓↓

Kalendár na rok 2008

4. ledna 2008 v 10:34 | miska |  TH Foto
HyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLinkHyperLink